Viva Las Palmas!!! Kävin pari viikkoa sitten ottamassa varaslähdön kesään. Ja Oh Boy, että oli hauskaa! Teki todella hyvää löhöillä auringossa ja kuunnella mitä meri sanoo. Talvi on ollut niin pitkä joten ripaus kesää teki todella gutaata.

Reissu ei kuitenkaan ollut pelkkää rannalla löhöilyä, vaan kyllä me kaverin kanssa käytiin myös kiertelemässä lähiympäristöä. Mm. reissu saaren korkeimpaan kylään oli erittäin mielenkiintoinen. Lämmintä oli vain 10 astetta, vettä tihkutti ja meikäläinen alkoi potea matkapahoinvointia bussimatkan viimeisellä 20 min. Kun tie tekee S-mutkaa koko ajan kierrellessään vuorien ympäristöjä, ei tunnu vatsassa kivalta! Varsinkin kun katsoo ikkunasta ulos ja näkee TODELLA SYVÄN ROTKON. Vaikken normaalisti tunnekaan korkeanpaikankammoa... kuten en myöskään matkapahoinvoi...

Mutta matka toi mukanaan myös uusia elämäntilanteita tulevaisuuteen. Sain tietää, että asunto, jossa nyt asun, menee myytäväksi (asun siis vuokralla) ja minun tulisi muuttaa siitä pois syksyyn mennessä. Joten uuden kodin etsintä has started! Se on pelottavaa (olen asunut tässä samassa huoneistossa jo 7.5 vuotta ja tämä on KOTINI), jännittävää (niin paljon hyviä vaihtoehtoja uusista kodeista ja ne pankkiasiat..) sekä ihanaa (uusi sisustus!!!). Olen myös päättänyt vihdoinkin ruveta aikuiseksi ja OSTAA uuden kodin itselleni. Pienenä ajattelin, että silloin olen aikuinen, kun minulla on paljon lainaa pankista. Nyt se taitaa sitten toteutua, minusta tulee aikuinen!!! =)

Joten elämme jännittäviä aikoja ...